torsdag den 28. april 2011

Weekend.

Nå... Nu går vi så småt weekenden i møde, hvilket for mit vedkommende betyder gallafest i morgen! Det skal nok blive spændende. Jeg glæder mig i hvertfald til at se alle de andre i deres fine tøj!
Før festen skal jeg med klassen til en restaurant på Amager og spise - derefter smutter vi på en barbus, som skal køre os rundt i omkring 1 time med fri bar (sagt med andre ord: Vi skal være stive!) Og så bliver vi sat af ved skolen, hvor vi skal feste til klokken 2! Alt efter, hvad der sker bagefter, skal jeg hjem og sove brandert ud eller feste videre et eller andet sted.

Lørdag skal jeg til Århus med Pia & Nanna for at se Stoffer & Maskinen på Train. Det er den sidste koncert i denne omgang, så det er lidt trist, men jeg glæder mig også rigtig meget, for jeg er helt tryllebundet af de nye numre! Udover det skal vi fejre Pias fødselsdag, som var i går, så jeg skal også have taget mig af Pias gave lige om lidt. Det skal nok blive godt.

Søndag er det 1. maj, og jeg vil egentlig meget gerne ind i Fælledparken og se The Floor Is Made Of Lava, men jeg ved ikke, om jeg kan holde til det. Jeg er højest sandsynligt rimeligt smadret, så det bliver nok ikke til noget. Hvis jeg på mirakuløs vis skulle være frisk, så kan det godt være, at jeg slår et smut forbi!

Og så er den weekend desværre allerede gået. Heldigvis er der ikke lang tid til læseferien nu. Ja tak.

1 kommentar: