fredag den 1. april 2011

Blog challenge: Dag 1

Day 1: Your middle name and how you feel about it...
Well... Nu, hvor jeg ikke har noget mellemnavn, så er det lidt svært at snakke om. Men så kan jeg vel snakke om, hvordan jeg har det med IKKE at have noget... I guess...

Begge mine forældre har mellemnavne (min far har faktisk 2), men det var et bevidst valg fra deres side, at jeg ikke skulle have noget (sjovt nok). Min far synes nemlig, at hans er irriterende, fordi han ikke bruger dem, og fordi folk altid tror, at der er stavefejl (han hedder Lans, men folk tror tit, at der skal stå Lars :b) ... Anyway, jeg har ikke noget specielt forhold til nogen af mine forældres mellemnavne, og jeg er egentlig meget godt tilfreds med ikke at have noget. Hvis jeg havde heddet noget så almindeligt som Hansen eller noget i den dur til efternavn, så tror jeg, at jeg ville have taget et mellemnavn også. Men nu kender jeg faktisk ikke så mange, der hedder Engstrøm til efternavn, så det har jeg det fint med egentlig :)

Well... Det var lidt steneren facts om mit navn... Now I'm off to the hairdresser!

2 kommentarer:

  1. Hahahah! Lans! Ej.. Det har jeg aldrig hørt før! :b

    SvarSlet
  2. Haha! Man lærer noget nyt hver dag! :D

    SvarSlet