mandag den 11. april 2011

Vices and virtues

Jeg har først lige her for nylig taget mig sammen til sådan rigtigt at høre den nye cd med Panic! At the Disco, men NU har jeg fået hørt den nogle gange, og jeg kan faktisk rigtig godt lide den. De er, som jeg før har nævnt, vendt tilbage til noget lidt mere alá deres første cd (A Fever You Can't Sweat Out), hvilken jeg også synes, er bedre end deres anden (Pretty.Odd). Det er faktisk lidt en blanding af alle de gode elementer fra de to foregående cd'er, så det kunne ikke være bedre. Der er også en del af sangene, som har fænget mig ret hurtigt. Mine 3 favoritter (udover førstesinglen "The Ballad of Mona Lisa") er "Let's Kill Tonight", "Memories" og "Sarah Smiles" - klart et lyt værd, hvis man er til Panic! At the Disco :)

Her er en sample-video med 30 sek. klip fra alle sangene fra cden:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar