søndag den 3. april 2011

Blog challenge: Dag 3

Day 3: Your favorite television show
Ej hallo... Det er unfair! Der findes jo alt for mange fede programmer! Okay, det må altså blive en liste - i tilfældig rækkefølge!

The Vampire Diaries
Ja. Surprise. Men jeg synes faktisk ikke, at denne her serie fortjener at blive sat i bås med Twilight-sagaen, for den er langt sejere. Ja ja, okay, vampyrerne kan stadigvæk gå rundt i solen, hvis de har en magisk ring på, det er måske lidt fesent - men det betyder også, at der stadigvæk er nogle, som brænder i solen, jo. Og ja okay, så kan jeg ikke se, hvor fanden det der med vampyrer vs. vareulve kommer fra, men fred være med det, for det er stadigvæk tættere på de originale legender end i twilight. Ja ja, trekantsdrama om en menneskepige er vel også godt brugt, men hvad fanden skal man finde på, som ikke er brugt efterhånden?
Det er min foretrukne vampyrserie, og jeg synes, at serien har mange gode elementer, og man kan i hvertfald ikke sige, at den er kedelig! True Blood var egentlig også okay, men jeg magter bare ikke deres accenter i længden! XD

Family Guy
Fordi det simpelthen er en af de mest random serier i verdenen. Jeg elsker bare den måde, som serien er bygget op på med de der random referencer til alt muligt, som bare ikke har nogen sammenhæng. Og så er karaktererne bare nice! Simpsons er også et godt alternativ, men jeg har dog en forkærlighed for Family Guy!

Glee
Ja, jeg er ked af at sige det, for det minder jo lidt om High School Musical, som er ret fesent! Men jeg synes sgu, at den er meget sjov - og så laver de nogle fede covers. Jeg vil ikke sige så meget mere om dét, for der kommer vidst en dag længere nede, som handler om Glee...

Lost
Jaaaa, Lost! Jeg har første sæson på dvd, men jeg er bare virkelig dårlig til at tage mig sammen til at se det. Men det er ellers en serie, som jeg rigtig godt kan lide, fordi den indeholder så mange spændende mysterier, som kun lidt efter lidt kommer frem - der er altid en form for cliffhanger, hvilket er nice! Desværre læste jeg engang, hvad den slutter med. Øv.

Natholdet
Anders Breinholt er virkelig en awesome mand. Et utroligt underholdende program!


Venner
Det bliver jeg aldrig træt af. Seriøst.

Nu stopper jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar