lørdag den 2. april 2011

Blog challenge: Dag 2

Day 2: Talk about your piercings or tattoos if you have any
Well... Jeg har 3 huller i mit højre øre og to i mit venstre og så en labret i højre side af underlæben. Der er ikke så vildt meget at sige om dét. De første huller i ørerne fik jeg lavet, da jeg var 12-13, tror jeg... Og så fik jeg lavet det i toppen af højre øre et par år efter. Den i læben fik jeg lavet sidste år efter mange års overvejelse og opsamling af mod til at sige det til mine forældre. Det gjorde ondt, ja, men jeg syntes, at det var det værd :D De to ekstra huller i hvert øre fik jeg også lavet sidste år, fordi jeg har udviddet hullet i venstre øre til 8 mm stretch. Tjah...

Nå, nu vi er i gang, så kan jeg jo lige så godt poste billederne af mit hår - nu med farve :)

1 kommentar: