tirsdag den 13. juli 2010

Uha...

Så! Nu på opfordring fra Iden Frolle (HAHA! Okay, det er nok kun mig, der finder det sjovt, at jeg lige skrev "Frollo" - "Dommer Frollo! Sigøjneren er sluppet bort! Hun er ikke i domkirken!?" "Men hvordan? Jeg... Det' ligemeget... Skrub af, din idiot!") har jeg lavet denne blog!

Jeg har en blog på SKUM (DRs ungdomssite), men jeg skriver alt muligt random crap i den... Der vil nok komme lidt mere fyldige indlæg her i denne blog... Når jeg har noget at sige... :)

Såeh, here we go for my first entry!

Okay... Hedebølgen er over os, og jeg er lige ved at omkomme O_o Lige nu er det ikke så slemt, som det har været, måske er den passeret? (Jeg håber!) Men det er satme ikke til at holde ud, når det er så varmt... Det resulterer så i, at mine nætter bliver tilbragt foran min pc, og senere foran mit tv, hvor jeg ser det kæmpe maraton af Sex And The City-afsnit, som Tv3 Puls vælger at sende hver nat - It's extreme, but I like it! - Når Sex And The City slutter, skifter jeg over til DVD og ser "Family Guy" - Ja, der er nogen, der får noget ud af deres sommerferie! (Nej, vel?) Men ja... Det er sådan set, hvad jeg laver lige for tiden... Og så går jeg og venter på, at mit bibliotek får "Stages" (Dúné filmen!!!) hjem, så jeg kan se den! Den virker god, jeg lider virkelig traileren, som samtidig er en musikvideo til deres sang "Stages (The World Is Where We're Heading)"...

Jeg får også tegnet en masse! I dag lykkedes det mig at tegne Simons hånd, der knipser - er selv rimeligt tilfreds med den, selvom jeg troede, at jeg aldrig ville få den tegnet - havde virkelig startproblemer! Men det lykkedes! Jeg ville gerne sætte et billede ind, men har ikke fået den scannet...

Åh, jeg overvejer meget at tegne min nyfunde kærlighed: Stoffer & Maskinen! Har fundet sådan et awesome billede, som jeg vildt godt kunne tænke mig at tegne... Men jeg er bare bange for, at det bliver mega grimt O_o ... Tror alligevel, at jeg vil forsøge mig her en af dagene! :)


Det er da fint? :)

Nåh... NU vil jeg ikke skrive mere i dag... See you around! (eller... nok ikke... men altså...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar