onsdag den 14. juli 2010

Min egen lunte er kort...

Okay, min lunte er faktisk ikke kort - for vejret er blevet en smule mere behageligt! Yaaay! Men min tålmodighed er brugt oooooop for i dag!
Hele dagen har jeg hjulpet min mormor med at komme på internettet og facebook osv. - Det kræver en meeeeeeeget lang lunte, så den er ved at være ret kort. Puuuuh. Men nu er mine forældre kommet hjem, så jeg kan slappe lidt af og være asocial igen - aaah, det er så rart!

Men kun indtil ved 19-tiden, hvor jeg regner med at tage over til René (René, som er Josephine XD) - så skal vi spille Guitar Hero! Og hun skal lære mig at spille klaverstykket i "Swimming Time" - yayness!

Jeg glæder mig forresten virkelig meget, til jeg får løn! Jeg skal så meget have et nyt keyboard! Wooohooo! "Desværre" skal jeg også til London senere i ferien, og jeg er sgu lidt irriteret over, at jeg nok kommer til at bruge alle mine penge på det der keyboard - så jeg ikke har penge til at købe noget i London - men hvis jeg venter til efter London, har jeg måske ikke flere penge tilbage så? ØØØØVVVV... I dunno what to do about that...




Desuden så troede jeg, at jeg kunne få skrabet en masse penge sammen nu her, når Nephew holder pause, men så er der bare Stoffer & Maskinen, The Floor Is Made Of Lava og The Dreams + alt det løse, som evt. kommer til Danmark, som jeg så også skal se... Suuuuuk! Jeg bliver nødt til at have et mere indbringende job! Til gengæld bliver jeg jo så 18 år til oktober og får dermed flere penge + S.U.! Aaaaaammenam! Øffe likes!

Nå, anyway... Nu vil jeg stoppe med at plaaaapre om alt muligt random, pengeproblemer osv.

Hov hov! Tjek lige Silent Shout ud! Indtil videre har siden fået god modtagelse, yay!

//Mariiiiis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar