søndag den 18. juli 2010

Eiiiihj....

Jeg glemte at skrive et indlæg i går! Hvad fanden er nu dét??
Jeg havde for travlt med at spille et eller andet spil, der hed "Kudos 2" XD - Fordi mit Sims spil ikke virker, så må jeg jo finde noget, der ligner - Sims er 100 gange bedre, men Kudos er også meget sjovt :b

Hvilket minder mig om, at jeg snart skal bitche noget mere over den fucking elendige kundeservice, som EA leverer på deres Sims spil... Men det orker jeg alligevel ikke lige nu!

Det her bliver et lidt kort indlæg - for så skriver jeg også et senere i dag, og så er jeg igen up to date (minder mig om den måde, som min mormor siger "DR Update" = "Så sad jeg lige og så up-to-date..." XD)

Nåh, anyway... Åh, jeg er faktisk ved at falde for Turboweekends musik, eller det vil sige, jeg har faktisk kunnet lide det, lige siden jeg så dem på Northside Festival i Århus (hvor det forresten stod ned i stride strømme HELE dagen - indtil Nephew gik på selvfølgelig :b) - men har bare alligevel aldrig hørt musikken sådan videre. For nylig downloadede jeg nu alligevel deres nyeste album (PÅ TDC PLAY! XD), fordi jeg troede, at jeg skulle se dem i Tivoli (!!!). Og faktisk begyndte jeg for alvor at høre albummet i fredags (flot!), og nu er jeg allerede blevet ret vild med et par af numrene (After Hours, Trouble Is, Something Or Nothing) - De andre er også gode! De er faktisk allesammen ret gode...

Ej, nu holder jeg, hvis jeg også skal skrive senere.... See ya later, bloggi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar