tirsdag den 27. juli 2010

Silence can be so demanding

Ja... Jeg sidder lige og hører "Victim of the City" med Dúné - derfor titlen på indlægget - og fordi jeg har været væk et par dage, og nu synes jeg, at stilheden i min blog er krævende. Jeg bliver ligesom nødt til at skrive noget...

Så ja... En kort opsummering:

Fredag: Jeg var inde og se Dúné i Tivoli med Line og Nina. Vi satte os foran scene ca. 3 timer før koncertstart og kom ca. i 3-4 række i midten, så det var sgu meget godt. Hvis jeg får taget mig sammen, så får jeg uploadet nogle billeder fra koncert - optog også nogle videoer, som jeg måske linker til, hvis jeg får taget mig sammen. Det var en super fed koncert, og jeg havde i hvertfald opfattelse af, at de fik publikum med. De leverede alle deres hits - hvilket jeg vælger at se som en god ting, jeg fik også hørt de fleste af de sange, som jeg bedst kan lide, dog savnede jeg blandt andet "Memories" fra "Enter Metropolis", men man kan vel ikke få det hele... De var som altid super oplagte og leverede en energifyldt koncert. Dúné kan virkelig anbefales live! :)

Lørdag: Nanna(bob) kom fra Esbjerg, og vi brugte dagen på at lave gave til Nanna(kat) - hjemmelavede etiketter til øl (www.tuborg.dk), som hun blev meget glad for udover de gaver, som vi også hver især havde købt til hende. (Hun fik en T-shirt af mig). Vi brugte også tid på at analysere videoerne til "Flader mod flader" og "Vi to er smeltet sammen" - fik dog kun mening ud af den sidste :b Sidst på aftenen så vi "The Others" med Nicole Kidman (altså, hun var med i filmen, vi så den ikke sammen med hende XD) Det var en ret underlig film, men slutningen var faktisk meget god. Og som en god gyser skal, så formåede den også at være lidt skræmmende, selvom jeg har set bedre film end den :b

Søndag: Nanna(bob) og jeg mødtes med Nanna(kat) og Jack i Valby parken, hvor Grøn Koncert fandt sted. Vi kom egentlig mest for at se Carpark North, som også leverede en rigtig fed koncert - alle hits (så vidt jeg husker) men også sange som "The Beasts" fra "All Things To All People" samt en helt ny sang (Burn), som tegnede godt, og en ny udgave af "Human" til deres internationale publikum, jeg foretrækker dog den gamle. Vi fik billeder og autografer af Carpark i Gaffa boden, og vi fik drukket 2 kander øl XD Mine forældre sad forresten ved siden af Søren Bregendahl hele dagen XD (altså, de var ikke sammen XD) Tina Dickow hørte vi ikke, men første del af Fight Night, som faktisk var meget underholdende. Alphabeat var også ret gode, selvom jeg ikke fulgte super meget med i koncerten. Selvmord var som altid en smule ensformigt, men jah... D.A.D. så vi halvdelen af, inden vi tog hjem, da det var begyndt at blæse og var ret koldt! Men alt i alt en hyggelig dag med en masse god musik og gode oplevelser.

Mandag: Nanna'erne og jeg tog til Kalundborg og mødtes med Ida og René. Så tog vi hjem til Nannas fars hus, som vi havde fået lov til at låne. Drukspil og massere af film og musik udgjorde en hyggelig aften og resulterede i, at vi først kom i seng kl. 5 i morges!

I dag: Jah... I dag stod vi op, ryddede op og tog hjem. Pga. en brand på Holbæk station for 3 uger siden, tog det længere tid at komme hjem, end det plejer, så jeg var hjemme halv 7 her til aften.... Nææh, hvor dejligt...

Så... Jeg er rimeligt træt lige nu. Har brugt tiden på at spille keyboard (Nephew burde have pris for letteste musik at spille... Sker der man, jeg er faktisk helt i chok...) og nu tror jeg, at jeg vil se "Æblemost reglementet", har ingen idé, om den er god, men det har jeg hørt. Så nu må vi se... I morgen skal jeg forhåbentlig ind og kigge på keyboard - og have mig en større stretch!

//Mariisss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar