tirsdag den 20. juli 2010

Første dag i Flensborg


Well, i dag holder jeg, hvad jeg lover!

Så, nu er vi her i Flensborg på et cool hotelværelse, eller faktisk er det en slags hotel-rækkehus-værelse XD Haha, men anyway... Her er vi så - og jeg har min egen seng! Godt nok en-mands-seng, hvilket er lidt nederen, men det går nok, og det er bedre end en nederen sofesova! Eneste minus er så, at jeg ligger i sammen værelse ( / i stuen ) som mine forældre, hvilket vil sige, at jeg skal høre på, at de snorker O_o ... Belastende! Men jeg må.... Ja.. Høre noget musik eller whatever...

Nåh! Men vi kørte ned til sydfyn (kan ikke huske, hvad byen hedder), hvor vi tog færgen over til Als, og så kørte vi til Sønderborg, hvor vi var nede at beglo kongeskibet - fordi Dronningen sejlede til Sønderborg for at komme til Gråsten slot, hvor hun holder sommerferie! - og så kørte vi videre til Flensborg... Dér stenede vi lidt - og jeg skrev det forrige indlæg - hvorefter vi tog til Förde Park - som er sådan et stort indkøbscenter - og handlede en masse mad, som jeg alligevel ikke kan spise, fordi vi også spiste noget kinamad XD


Skumsprøjt på færgen! XD

Blæst på færgen! (Jeg prøver at se bange ud, men det lykkedes ikke!)

Den gode skude, Dannebro! (Kongeskibet)

På vej til Förde park :)

Ja... Förde park...

This one is for Frolle! :)

Så... Ikke mere at sige i dag... Ved ikke, hvad jeg skal i morgen... Sikkert stene Flensborg :)

2 kommentarer:

  1. Elsker at du har fotograferet Ryan! :D han er pæn...

    Og vær du bare glad for at det kun er snorken der irriterer dig fra dine forældre :D

    SvarSlet
  2. Haha :D

    Det var sørme rart at sove uden snorken i nat!

    SvarSlet