onsdag den 1. september 2010

Can't stop now

Well, selvom jeg har lavet alverdens ting i dag, føler jeg, at jeg ikke har noget at lave... Glæder mig til Dúné i aften, men vil alligevel reklamere for Karin Park i stedet for. Må indrømme, at jeg var en smule "forarget" over hendes påklædning, da jeg så hende som opvarmning til nogle af koncerterne med Nephew i KB Hallen i marts - hun var iført strømpebukser, underbukser og bh - men hun laver nu alligevel ret fed musik, hvis man er til den lidt mørkere ende af det elektroniske, og det er jeg jo, så jeg er selvfølgelig helt vild med hendes sang "Can't Stop Now" (som i øvrigt også blev remixet med Nephews "Focus On The Sound" til nogle af koncerterne, hvilket fungerede super godt)

Jeg er faktisk ikke super vild med videoen, men det skal sangen ikke bøde for, så her er den :)

I øvrigt kan udgaven med Nephew høres her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar