onsdag den 29. september 2010

Kunne SRP rent faktisk blive sjovt?

Har i dag fået lidt feedback på nogle idéer til min SRP (studieretningsprojekt, hvis man skulle spørge fra nogen) - og jeg overvejer at skrive i dansk og musik, hvilket vil sige, at jeg overvejer at analyse noget dansk musik (yay!) ... kunne umiddelbart godt tænke mig at arbejde med et Nephew nummer (da jeg ville naile det for sygt! XD), men det er en smule svært at komme ind på noget, som kunne stå i sammenhæng med et Nephew-nummer. Dog har jeg også tænkt på et Stoffer & Maskinen nummer, da jeg seriøst synes, at der er nogle romantiske (som i perioden romantikken) træk i teksterne, og derfor kunne det være interessant at analysere. Problemet er bare, at teksterne er ret svære at analyse, OG at man helst skal have noder til musikken, hvilket jeg ikke tror findes til Stoffer & Maskinen (noget siger mig, at de ikke gør sig i den slags) ... Men for fanden, hvis noget af det kunne lykkedes, så ville SRP jo faktisk blive ret fedt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar