søndag den 12. september 2010

Does that mean I'm done?

Er blevet færdig med at lave om på mit værelse... Ikke den store forandring, skulle nok have lavet flere noder, det gør jeg måske en anden gang, når jeg ikke har noget liv... Mangler faktisk stadigvæk at støvsuge, men det magter jeg ikke lige nu...

Har lige set "Askepop", satme mange år siden, jeg sidst så den! Den var stadigvæk god! Selvom nogle af effekterne er en smule... ja... det kunne være gjort bedre, men fuck det :)

Overvejer et nyt design til bloggen, men jeg kan - heller ikke - tage mig sammen til det. For så skal det være en homemade baggrund, og det har jeg bare ikke liiiige overskud til!

Btw, så glemmer jeg nogle gange, hvor nice en sangskriver Pete Wentz er - Han er også ret irriterende og alt det der fis, men tekster er han sgu ret skarp til for det meste! Ved ikke, hvorfor det skulle nævnes... Føler også, at der var noget andet, jeg skulle nævne, men det har jeg glemt...

And I'll cast a spell over the west
to make you think of me the same way I think of you
This is a love song in my own way
happily ever after below the waist

Ingen kommentarer:

Send en kommentar