onsdag den 15. september 2010

Hvem kan sove i Berlin?

... Dét kan dem, som er vandt til larm hele natten! (Been there, done that... Eller... Well... Man sover ikke så godt i Berlin, det er det, jeg prøver at sige XD)

Nå, men min pointe var egentlig sangen "Berlin" med Nordstrøm - den husker folk vel?
Skal via mit gym være med til sådan noget kor ting, hvor flere forskellige kor fra rundt omkring i Danmark skal synge nogle sange sammen. Det drejer sig om "Berlin", "Taxa" (med Sanne!), "Vent på mine sange" (Tue West... O_o... Well, det gør ikke så meget, for sangen er meget god, hvis man ikke skal høre ham synge den! :b) og så vidst også en fjerde sang, som jeg ikke kan huske! Men i hvertfald har vi øvet "Berlin" i går - den lyder fandme awesome i korversion! Jeg er overbevist om, at det bliver møg fedt :D


Syntes lige, at jeg ville smide videoen ind, fordi jeg altid kommer til at tænke på videoen, når jeg hører sangen... Dunno why :)

2 kommentarer:

  1. Den sang er også fantastisk på sin helt egen måde. :D Vi vil høre jeres version! NU!

    SvarSlet