mandag den 20. september 2010

En Badesandal i et Elektrisk Hegn

I starten kunne jeg godt nok ikke lide, at de gjorde så tykt grin med Nephew, men man må jo også have lidt selvironi - Håber, at Nephew selv synes, at den er sjov - for det er den jo. Kan dog ikke lide det med dartskiven, men ellers er den ret sjov. Jeg synes faktisk godt, at man kan høre, at det er Nephew, som de prøver at ramme med musik og stemme (måden han synger på), må jeg indrømme. Men selvfølgelig i en meget dårligere udgave osv. osv... XD


En badesandal i et elektrisk hegn
What's it doing there?
Måske drinking wine
En snegl på vejen ka' være et tegn på regn
Et makes no sense men nevermind


Random words tapet fast på min dartskive
Ordene jeg rammer, skal jeg burge i mit sangskriv
En arbejdsprocess jeg kalder interessant
Jeg sender lige en sms til Timberland


There is white-øl in the tønde
Then the fest will soon begynde
Et giffeltruck certifikat
Tony the tiger siger grrreat


Med et stik fra USB
Tog min doktorgrad på VUC
Andre ka' være ligesom KGB
Eller var det bare for meget af det THC


Radiator
Lå lå lå lålå
Radiator
Lå lå lå lålå
See you later


En badesandal i et elektrisk hegn
What's it doing there?
Måske drinking wine
En snegl på vejen ka' være et tegn på regn
Et makes no sense men nevermind


Jeg kigger mig i spejlet, mens jeg rør ved mig selv
Tænker på en wannabe Lady Gargamel
Ejaculation extravagant
Jeg sender også en telefax til Timberland


Jeg galvaniserer min pastalås
Bent Mejding er accited to min rævesauce
The power point of no return
You should stay in school or you'll never learn


På et hit med LOC
Nu' der pluds'lig råd til BMW
Kigger VHS på JVC
I don't believe in DVD


Radiator
Lå lå lå lålå
Radiator
Lå lå lå lålå
See you later


Hvis du trækker den her sang til din dansk eksamen
Hvis du trækker den her sang...
Så' du fucked!


Se-se-se-seven eleven is also gonna close
'cause we are wearing kejserens new clothes
Pretentious


En badesandal i et elektrisk hegn
What's it doing there?
Måske drinking wine
En snegl på vejen ka' være et tegn på regn
Et makes no sense men nevermind
En badesandal i et elektrisk hegn
What's it doing there?
Måske drinking wine
En snegl på vejen ka' være et tegn på regn
Et makes no sense men nevermind


Pretentious



1 kommentar: