tirsdag den 31. august 2010

All kinds of shit...

Well, de der titler er fandme irriterende, hvad fanden skal man snart finde på, når man ikke har noget relevant at sige?

Nå, men jeg er stadig syg, så hip hurra for det... Heldigvis havde jeg fri fra skole i dag - yes sir til pædagogiske dage for lærerne! - så brugte dagen på at tage i biografen med Nina og se "Vampires Suck" (og æde så meget slik, at jeg var ved at brække mig) ... Hov, nej, var også til lægen, men han ville stikke en pind ned i min hals, så det fik jeg ikke så meget ud af - han siger, at jeg ikke er syg. Øh, d'oh! Nå, men filmen var faktisk ret god. Er mest bygget over "Twilight" og "New Moon" med få elementer fra andre film - og også en smule "Vampire Diaries"... Den er pænt plat, men det havde jeg også forventet, så det levede fint op til mine "krav" - er også stor fan af "Scary Movie" som jo er samme stil...

Var også et smut hjemme hos René, så vi kunne være syge sammen. Medbragte Earl Grey og film. Fik set "Donnie Darko", for den havde hun ikke set. Skal godt nok også se film på lørdag, men vi kan fandme alligevel ikke nå det hele!

Ligger nu og sveder under min dyne med min vaaaaarme pc på maven, fordi jeg skal læse en eller anden lam novelle til i morgen. Magter faktisk ikke rigtigt at tage i skole i morgen, men skal til klaver senere (første gang!) så bliver vel næsten nødt til det... Suk!

I morgen skal jeg forresten til Køge, fordi Dúné spiller til Køge Festuge kl. 21! Gratis! Wuhu! Torsdag drager jeg mod café Drop Inn i KBH sammen med René for at se The Dreams - det glæder jeg mig fandme til! Det er alt for lang tid siden, håber de er til er komme i nærheden af stadigvæk, men nu må vi se...

På fredag er der forresten kun 2 uger til næste Stoffer & Maskinen koncert - yaaay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar