søndag den 7. august 2011

suk.

Skal nok snart lige tage mig sammen til at lave et ordentligt indlæg! Jeg har faktisk et liggende i mine kladder, kan bare ikke lige få det gjort. Øv.
Nå, men... Jeg burde snart få skrevet et indlæg om min ferie i Kollund med mine forældre og Nanna. Burde også få skrevet om filmen "Super 8", som jeg har været inde og se, og så burde jeg så skrevet om de to koncerter, som jeg var til i fredags med Odd Collection og Michael Simpson. Bum.

Men indtil videre poster jeg bare denne her video, fordi det simpelthen er sådan en smuk sang, og Glee kan virkelig finde ud af at ære en sang, når de laver et cover, hvilket, jeg synes, er fantastisk. Jeg elsker den originale sang af Keane men dette cover har sin egen charme. Tag jer ikke af selve videoen, selvom det er lidt sødt. Jeg aner ikke, hvad der foregår, er ikke nået så langt i serien. Desværre. :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar