onsdag den 31. august 2011

3 songs...

Sange er fantastiske til at beskrive, hvad man føler... I hvertfald i store træk. Og på en måde får jeg det altid bedre af at høre en sang, som jeg kan relatere lidt til. Også selvom det er en trist sang... Så nu får i lige 3 sange, som jeg har haft glæde af i dag. Og ja, jeg har en lorte uge. Hvis det ikke var til at gætte fra sangene...



Den her sang er oprindeligt af Christina Perri, men jeg synes ikke, at hun synger den lige så godt, som Lea Michele, som synger den i Glee. Så det bliver Glee-versionen.

Who do you think you are?
Running round leaving scars.
Collection your jar of hearts
and tearing love apart.
You're gonna catch a cold
from the ice inside your soul.
So don't come back for me.
Don't come back at all




Ah. Jeg er altså ligeglad. Busted er en del af min barndom/ungdom, og de var de første (sammen med Avril Lavigne), som jeg var sådan rigtigt fan af. Derfor hører jeg stadigvæk deres musik, og jeg synes stadigvæk, at det er godt, ligemeget hvad alle andre siger, nå.

Don't think I wanna know you
I'm tired of running after you



Fra dengang Avril var virkelig awesome! I miss the old Avril, ah!

You know, I'm not gonna cry
about some stupid guy
a guy who thinks he's all that






Nå... Nu er jeg også færdig med at være emo. Reglen er højest 1 emo-indlæg om ugen, ikke? (Aner det ikke, men jeg er stadigvæk færdig med at være emo. For i morgen har jeg fri...)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar