tirsdag den 23. august 2011

Proper indlæg!

Det ku' være, at folk ville have noget mere sammenhængende? Så nu kommer der lige en lille update på, hvad jeg egentlig laver - for nu har jeg pludselig en masse at lave!

I torsdags startede jeg på mit nye arbejde som piccoline hos Ecolab i Valby og indtil videre er jeg rigtig glad for det! Det er mest bare en masse forskellige opgaver indenfor papirarbejde, som jeg laver, men også en del på computer, og som sagt en masse forskellige ting og sager, hvilket gør, at det ikke bliver røvsygt, selvom nogle opgaver tager ret lang tid! Og folk er virkeligt søde og afslappede - hvilket er et mega plus!
Samtidig hjælper jeg stadigvæk lidt til på mit gamle job i bogkælderen på mit gymnasium, så der skulle gerne snart komme en masse penge til mig! Hæ.

Så har jeg taget mig sammen og oprettet medlemskab i Fresh Fitness i Hvidovre, hvilket så også tager noget af den fritid, som jeg pludselig ikke har mere!

På mandag starter jeg igen til klaver på musikskolen, så der ryger lidt mere af min fritid. Udover det er jeg ved at starte et band op med Camilla og Dennis (som jeg også spillede med på mit gymnasium), men vi er ikke nået så langt i processen, så lige nu chiller vi bare lidt med nogle ting, som vi godt kunne tænke os at spille. Men jeg glæder mig, til vi finder ud af lidt mere :)

Så ja... Der er ikke så meget tid til så meget andet. Men jeg klager ikke. Har sgu feset husleje af i lang tid nu, synes jeg. Trænger til at lette røven lidt. Begyndte at kede mig herhjemme.

Uh. Og så har jeg været til frisøren i dag. Vi er begyndt på operation-langt-hår. Det kommer til at tage lidt tid, men sådan er det. Rart at få tyndet lidt ud i den manke, som jeg alligevel render rundt med. Ja...

Her er et par billeder, som viser, at jeg alligevel åbenbart har for meget fritid...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar