søndag den 16. oktober 2011

Top 5: Most listened to songs at the moment.

Ja... Jeg er sgu løbet lidt tør for idéer. Så her kommer en top 5 over de sange, som jeg hører allermest lige nu (og kan høre på repeat alle døgnets 24-timer lige nu)...

Ingen rækkefølge! :)

Glee cast (Blaine): It's Not Unusual
Jeg ved ikke, hvorfor jeg er så obsessed med den sang, men jeg bliver bare sådan totalt hyper-happy, når jeg hører den. HVER. ENESTE. GANG. Det er ret utroligt. Det er min egen personlige lykkepille. Sangen starter ved 0.13 (blev bare nødt til at tage denne her video, fordi det var en af de eneste i god kvalitet)...
OG SE SÅ DEN VIDEO OG FORTÆL MIG, AT HAN IKKE ER FUCKING FRÆK!

Adele: Set Fire To The Rain
Jeg har nok et lille flip med Adele for tiden. Denne her sang er fucking genial. Jeg synes, at det er vildt, at hun kan synge sine sange så skide inderligt. Jeg bliver altid rørt!

Maroon 5: Moves Like Jagger
Ah, man bliver så skide dancy af at høre den, synes jeg. Jeg tror, at det er sådan en sang, som man enten hader eller elsker... Og jeg elsker den!

Paramore: Renegade
Hver gang, der er nyt fra Paramore, så ryger det på repeat. Jeg elsker godt nok bare alt, hvad de laver. Forstår ikke, hvordan de gør det! Nå, men "Renegade" er ny og awesome! Yay :D

Bruno Mars: It Will Rain
Endnu en ny sang, som kører ret meget i radioen lige nu. Det er første single fra soundtracket til Breaking Dawn pt. 1 (Den nye Twilight-film, hvis man skulle være i tvivl) og teksten passer faktisk meget godt til (hvis man ser den som sunget fra Edwards synsvinkel). Det har nu ikke så meget at gøre med dét, at jeg kan lide den. Jeg synes bare, at den er god!

Nå, så fik jeg alligevel lavet en top 5 i denne uge! Yay for mig! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar