søndag den 1. august 2010

Mix up!

Et par dage siden sidst.... Har ingen undskyldning, har bare været doven...

I fredags fik jeg - endelig - mit keyboard, og jeg er meeeeeget glad for det, så det går meget af min tid med sådan lige for øjeblikket :D Hvis jeg en dag tager mig sammen, så kan det være, at der kommer en lille video med den rare lyd af keyboard :)

I går var jeg sammen med Nanne, fordi vi skulle til Louise og Maggies 18 års. Vi var så nederen, at vi lavede et remake af "Charlie bit me", som så mange andre også har gjort, men vi er bare mega fan af den video XD Desværre var vi ret dårlige til at holde masken, så det var ikke videre vellykket. Nok ikke noget offentligheden nogensinde får at se. (Men man ved jo aldrig)

Suk, ellers er jeg i gang med at pakke kuffert til min London-tur, som starter i morgen og varer helt til på lørdag :D Det er ikke det sjoveste i verden at pakke kuffert, og er da også en smule nervøs for flyveturen. Jeg (indsæt det stærkeste ord for "hader" her) at flyve! Men jeg glæder mig alligevel til at være derovre. Jeg må desværre leve uden min elskede følgesvend - min pc - men jeg håber, at jeg overlever :b

Take care! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar