tirsdag den 10. august 2010

JEG er fan af....

At stå tidligt op! Eller, det er jeg faktisk ikke - faktisk er jeg så meget b-menneske, at man næsten kunne kalde mig c-menneske. (Jeg overvejer kraftigt, om jeg skulle være i familie med nogle ukendte vampyrer langt ude i min familie or something...) Men i dag er jeg fan af at stå tidligt op, for man når meget mere af dagen, og det har jeg lidt brug for, eftersom i morgen er den sidste dag af sommerferien (plus, at jeg ikke kan komme op til tiden, hvis jeg bliver ved med at gå i seng kl. lort)... Så i dag har jeg allerede nået at spille Wii og været i bad og alt muligt - og klokken er ikke engang 12 endnu! Okay, næsten, men alligevel...

Hvilket betyder, at jeg har god tid til at rydde op i mit skab... Desværre er jeg bare mega dårlig til at smide ting ud, men på den anden side... Når der ikke er plads til mere tøj, så er det også lidt på tide, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar