fredag den 25. november 2011

Photography

Jeg har købt mig et nyt kamera! Mit gamle har nogle underlige skavanker engang imellem, og jeg fik en masse penge til min fødselsdag, så derfor besluttede jeg mig for at købe et nyt. Så nu har jeg anskaffet mig et Sony Nex-5 Systemkamera, som er virkeligt awesome. Jeg var ude og gå en tur idag for at afprøve det, og det er faktisk virkeligt sjovt at tage billeder, når de kan blive flotte! Har selvfølgelig måtte sortere ret meget, og har siddet og leget lidt med farverne og beskåret dem, men nu er de også klar til fremvisning. (Okay, jeg har jo ikke siddet i flere timer, så det er jo ikke top-prof...) Her er et par af billederne. Resten kan ses, hvis du klikker > her < :)

Her har vi det herlige kamera - ikke mit billede!

Randomly abandoned slikkepind, som jeg stødte på. 

Pretty leaf and sundown ^_^

Jule lys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar