søndag den 13. november 2011

Hej, det er weekend.

Nå. I dag var jeg i biografen med mine forældre. Vi så den nye Tintin film. Følte os godt nok malplacerede, da der var fyldt op med børn O_o... Nok fordi vi så den med dansk tale for at undgå den irriterende tekst, som smadrer 3D-oplevelsen. Anyways, awesome film, som bare er VILDT flot lavet. Kan helt klart anbefales!

Så fik jeg købt det nye Sims spil, som jeg har spillet i et par timer her til aften (fordi jeg er en nørd). Jeg har spist alt for meget slik i dag. Og sushi. Og nu vil jeg gå i seng og se en af mine ny indkøbte Family Guy dvder (woohoo! Sæson 8 & 9 til 100 kr. stk. i Fona!)

^ Mig, da jeg så "Family Guy" i Fona ^
Ja... Hurra for weekend. Den er halv 2, og jeg fortsætter min nat. Hæ. Men føj, det der slik. Min mave kommer ikke til at have det godt i morgen. Men den tid, den sorg. Right?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar