tirsdag den 20. september 2011

Nå.

Ja... Jeg er syg. Hurra. Så jeg har ikke rigtigt lavet noget i dag. Jo, har set "An Education" - endelig. Den er faktisk rigtig god! Kan anbefales! Handler om en skolepige, som bliver forelsket i en mand, der er dobbelt så gammel som hende selv. Og han kan i realiteten sørge for hende, så hun ikke behøver at tage den uddannelse, som hun ellers gerne ville have. Og så skal hun ligesom tage stilling til, hvad hun vil. (Og så sker der en masse andet, men jeg er dårlig til at skrive resuméer, så jeg stopper bare her.)



Udover det fik jeg tid til at tegne lidt. Burde blive færdig med min Chris Colfer tegning, men det magtede jeg ikke rigtigt. Så jeg lavede en anden. Sjovt nok også af Chris Colfer... O_o Nå. Men jeg misunder virkelig dem, som kan tegne folk som tegneseriefigurer og få dem til at ligne! Så det var det, jeg ville arbejde lidt med...

Ja, anatomien er ikke helt perfekt... Men what are you gonna do? (og hans hånd i lommen er en løsning på, at jeg IKKE kunne tegne den skide hånd! xD)

*klik stor*
Hvis man har lyst til at vurdere, om det ligner, så kommer der lige et billede (ALTID en dårlig idé O_o):

"There he is... Dreamy as ever."


4 kommentarer:

  1. "An Education" er virkelig en fantastisk film. Jeg kan i hvert fald også vildt godt lide den. Og nice tegning by the way. Du er kraftedeme dygtig!

    SvarSlet
  2. Ja! Rart med film, der ikke ender "typisk" :D
    Taktaktaktaktak :*

    SvarSlet
  3. Det ligner godt!! :D Og ÆV!, du er så dygtig! <3

    SvarSlet