torsdag den 29. september 2011

Guitar stuff og fluff.

Jeg var i 4sound (som tidligere hed "Aage Jensen") i dag sammen med Camilla, fordi hendes bas var gået i stykker og min Hagström guitar, som jeg vandt i Boogie, aldrig har været til at spille på. Så NU tog jeg mig sammen, og vi tog derind.
Guitarhalsen er skæv og skal rettes, men det er muligt at redde den! Så nu kan jeg snart spille på en awesome Hagström. Det er fandme lækkert! Lige nu er den så til reparation i 4sound... Så må vi se, hvornår jeg får den tilbage.

Jeg fik også min første "ordentlige" løn i dag! Føles fandme godt! Så jeg købte mig en effekt pedal også. Det var planlagt... Ikke impulskøb! Men den er fandme også awesome. Har rocket ud i en time her til aften for at fejre det. For at demonstrere den fantastiske lyd (som ikke er særligt fantastisk på webcam, but still...):


Åh, så smuk!

Nå... Og så HAR jeg faktisk tegnet i dag. Men det lægger for tæt op ad mit referencebillede til, at jeg kan uploade det rigtigt... Vil nu alligevel gerne vise jer det. Så håber ikke, at jeg bliver slået ihjel. Ellers må jeg jo fjerne det igen. It's a naked Kurt Hummel (Glee):

That's all folks!


2 kommentarer:

  1. For dén ass der, fortener du en blog award! 8D Det har du hermed fået i min blog. :P :D

    SvarSlet