torsdag den 29. september 2011

Evernote.

Uh uh uh. Jeg vil lige præsentere jer for noget fantastisk, som jeg fandt her i går (igennem min kollega, som havde installeret det på sin smartphone). Det er et program, der hedder "Evernote", som er virkelig smart!
Det er både til computer (uanset om man har MAC eller PC), smartphone og iPhone (eller iPod Touch osv.). Det er egentlig bare et program til at tage noter med, men det smarte er, at man kan tilføje lyd, billeder osv. til sine noter, og så har man en bruger, hvilket betyder, at hvis man fx installerer programmet både på sin smartphone og sin pc (som jeg har gjort), så kan man sidde og skrive noter ind på mobilen, som så bliver synkroniseret med pcen, når man senere lukker programmet op dér. Det gør det bl.a. lettere at overføre billeder fra sin mobil til pcen, hvis man er for doven til bluetooth eller andet smart... Ja, syntes bare lige, at jeg ville dele det med jer. Det er ret awesome.

Det kan hentes på www.evernote.com til pcen og på android market og app store til mobil ved at søge på "evernote" :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar