onsdag den 19. januar 2011

NÅ!

Ummernum! Te! 8D

Jeg sidder (selvfølgelig) lige og laver noget helt andet end at følge med i naturgeografi... Så jeg læste lidt om Earl Grey te, fordi jeg drikker det meget (og fordi jeg ikke har andet at lave). Og så finder jeg dét her!

"In one case study, a patient who consumed 4 litres of Earl Grey tea per day reported muscle cramps, which were attributed to the function of the bergapten in bergamot oil as a potassium channel blocker. The symptoms subsided upon reducing his consumption of Earl Grey tea to 1 litre per day."


Det er selvfølgelig fra wikipedia, men alligevel... Jeg kunne godt finde på at indtage 4 l te om dagen (jeg ved godt, at jeg er syg i låget) - men det kan jeg da se, at jeg IKKE skal så... O_o 


Lidt nørderi... Men what the fuck. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar