søndag den 8. januar 2012

Little update.

En lille stemningsrapport fra mit nye hjem på Den Rytmiske Højskole i Vig.
Det har fandme været en laaaaang dag, men også en virkeligt sjov dag. Har desværre allerede spist en masse kage, men hvad fanden...

Vi bor ret mange i mit hus, jeg tror, vi er 13, og så mangler vi stadigvæk én. Så i dag har vi bare haft noget rundvisning og snakket lidt med de folk, vi lige mødte. Folk i mit hus er rigtigt søde, og vi holdt et lille uofficielt husmøde i en halv time, hvor vi lige fik snakket lidt osv. Jeg er sikker på, at det nok skal blive godt :) Har i hvertfald mødt et par stykker, som jeg svinger rigtigt godt med (både i og udenfor mit eget hus).
Så har vi lavet nogle forskellige sociale ting her til aften, hvor vi sang lidt og lavede noget navneleg osv. Så det var ret awesome. Lige nu er de fleste stadigvæk i caféen, men jeg trængte til lidt asocial computertid! Hæ.

Nå, men jeg vil ikke berige jer med billeder lige nu. Har ikke fået indrettet mig så meget endnu, har ikke haft tid til at være på værelset så meget... Men måske i morgen aften, hvis jeg ikke er helt udkørt.
I morgen kommer vores huslærer ned i huset med morgenmad kl. 9... så kan sove lidt længere OG skal ikke ud af huset og alt muligt. win!
Og så skal vi vidst spille en masse musik i morgen. Yayness!

Bum. Nu har jeg ikke så meget mere at sige, tror jeg...

Godnat! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar