mandag den 13. juni 2011

Water for Elephants

Jeg så "Water for Elephants" forleden dag. Og jeg må indrømme, at jeg i starten ikke rigtigt vidste, om jeg gad at se den, fordi jeg var usikker på, hvad den handlede om. Men jeg må sige, at jeg blev positivt overrasket! Filmen fangede mig virkelig, og hovedpersonerne spiller ret godt! Så jeg vil helt klart sige, at den er et kig værd. (Men det er nok lidt en pigefilm). Nu vil jeg ikke afsløre handlingen for meget, og jeg er dårlig til det med referater, så I kan få en trailer nederst i indlægget.
Og så lige den alternative filmplakat, som jeg lige er blevet færdig med efter et par dage. Hvis jeg havde valgt et lidt bedre billede af dem, så kunne jeg nok have skåret dem lidt bedre ud. Men jeg ville hellere have et billede, som ikke var blevet skam-brugt lige så meget som nogle af de andre billeder, der findes. Så here you go:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar