tirsdag den 10. maj 2011

Uvirkeligt.

Det er underligt at forholde sig til, at det snart er mig, der har hue på. Det er snart slut. I disse dag skriver vi i hinandens blå bøger og forbereder afskedsgaver til lærerne. Vi repeterer og snakker om eksamen i timerne. Det har altid været så langt væk, når lærerne har sagt: "Til eksamen i 3.g..." Det er det ikke mere. Det er nu, det er her. Det er fucking skræmmende. 

Jeg har lige lavet sedler til reklame for pyntning af vores studentervogn. Det er fucking surrealistisk. Jeg glæder mig selvfølgelig virkelig meget, til alle eksamenerne er ovre, og vi allesammen har huer på, men så er det også helt slut med gymnasietiden. Det er uvirkeligt at forholde sig til. Endelig kan man få lov til at gå den vej, man selv gerne vil. Det er rart men også skræmmende. Heldigvis kommer der først en sommerferie, hvor jeg kan slukke for min hjerne! :)

Tror I ikke, at det vil få dem til at pynte vores vogn flot? 

4 kommentarer:

  1. Nu kommer de alle med 200 kilometer i timen! :D

    SvarSlet
  2. Ellers så får de tæsk! :D

    SvarSlet
  3. Jeg kan heller ikke overhovedet forholde mig til, at det snart er slut :o

    SvarSlet