torsdag den 26. maj 2011

smagsløg

Nogle gange har jeg ingen smagsløg. Jeg har lieg spist en tortilla med medium salsa (ikke slemt), chilisovs, noget andet chiliting og ekstra chilikrydderi... Og den var seriøst ikke stærk. O_o ... Og det der wasabi... Det er altså heller ikke særligt stærkt! Til gengæld har jeg nogle gange dage, hvor jeg er lige ved at dø, bare fordi jeg spiser en jalapeño... Mine smagsløg er skizofrene!


Vældigt spændende indlæg, ikke?

In other news: Jeg er færdig med alle mine skriftlige eksamener! Så nu mangler jeg kun 5 mundtlige! :)


5 kommentarer:

  1. Hvornår skal du op i AT? :)

    Jalapeños er også satans gave til mennesket.

    SvarSlet
  2. Næste fredag (d. 3.) Glæder mig ikke!

    SvarSlet
  3. Der skal jeg til religion. Men vi er snart færdige!!! :D

    SvarSlet
  4. cyberhug right back at ya! :D

    SvarSlet