lørdag den 14. september 2013

Writing in Danish.

Du si'r det' bedst sådan her
Men hvorfor nu?
Du si'r det er, som det er
Men hvorfor gider du?
Og vi' som skabt for hinanden
På en fordrukken nat
Men alkoholen fordamper
Og vi' som hund og kat

Jeg si'r, jeg sagtens kan "cope"
Men hvorfor lyver jeg?
Og bli'r jeg ved med at håbe,
Ja, så bryder jeg
Og jeg kan se det i spejlet
Det' et flakkende blik
Nej, jeg vil ikk' se i øj'ne
Det' et smertens stik

For det her spil, som vi kører nu
Det alt for meget for mig, hører du?
Og jeg ka ikk' bli'e ved i denne stil
Men jeg ka' ikk' gi' slip på tanken om dit smil
For kan man virk'lig se sig så blind?
Og kan det være så svært, at luk' mig ind?
Men jeg er viklet ind i dit spind
Og mine tanker om dig vil ikk' forsvind'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar