tirsdag den 9. april 2013

Let the creativity begin.

Hallo hallo.

Jeg er sgu rimeligt ringe til at opdatere, men nu fik jeg lige lyst.
Min pen til min tablet har været væk i et godt stykke tid, hvilket har sat lidt en stopper for min kreativitet - fordi jeg simpelthen er for doven til papir og blyant. lol. Men nu har jeg lige modtaget min nye tablet med posten idag, så nu kommer der forhåbentligt snart gang i nogle kreativitetsting. Juhu.

Er det ikke flot, Ulla? (Aladdin reference... nevermind.)
Jeg har dog alligevel fået lavet noget nyt, som jeg er ret glad for. Det er inspireret af noget, jeg så på min skole, hvor det så ud til, at det var en masse random billeder, som var sat sammen for derefter at blive til et stort "værk" i en tegning. Så det ville jeg prøve. Resultatet blev således:
Før photoshop.
Efter photoshop.
Det var alt fra mig lige nu. Der kommer New Girl på Zulu kl. 21, og det er seriøst en af mine yndlingsserier. Den er fantastisk sjov. Hvis I ikke kender til den, så tjek det ud! :)

OVEREXPOSURE!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar