fredag den 3. december 2010

suk

Egentlig så skal det nok blive en okay dag. Der er julekoncert i aften, og jeg elsker jo at spille :) Men jeg ærger mig sindssygt over, at jeg ikke kan komme med til den "The Floor Is Made Of Lava"-koncert, som jeg rent faktisk har billet til O_o... OG den sidste koncert i år med "Stoffer & Maskinen", som jeg også virkelig virkelig gerne ville have været med til :( Så det ødelægger lidt min dag...  Udover det er jeg bare helt vildt træt, fordi jeg var til udmattende teori-time i går (var så træt, da jeg gik i seng, at jeg sov fra "The Julekalender"!!!) Og har lavet diverse lydprøver i dag og set en røvsyg film i engelsk... Jeg skal snart over på mit gym til endnu en lydprøve, og derefter hjem igen og i bad og SÅ over på skole igen, og jeg er allerede klar til at hoppe ned under min dyne. I know, jeg er nederen... I morgen skal jeg så til førstehjælpskursus fra kl. 11-17, så dér ryger min lørdag desværre... Søndag skal bruges på engelsk og evt. spansk aflevering... Men der er heldigvis SRP fra på onsdag af - så kan man få lov til at slappe lidt af! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar