lørdag den 9. oktober 2010

You Me At Six

Well, jeg var i Lille Vega i onsdags for at se You Me At Six, som jeg så første gang tidligere i år, da Paramore spillede i KB Hallen, hvor de var opvarmning.

Udover You Me At Six spillede også Ten Second Epic og Kids In Glasshouses - kendte ikke de to bands i forvejen, men jeg må sige, at det var en utroligt god - og meget varm! - aften. Jeg brød mig en smule mere om Ten Second Epic end Kids In Glasshouses, men overordnet var alle bands ret fede. Jeg blev positivt overrasket over You Me At Six, da jeg nogle gange har syntes, at forsangeren Josh ikke sang så godt live, men denne aften gjorde han altså, hvilket jo var meget heldigt!

Efter koncerten solgte Kids In Glasshouses merch og Josh fra You Me At Six hjalp til i garderoben, det var lidt syret, men også ret fedt faktisk. Fik desværre ikke rigtigt snakket med nogle fra You Me At Six, og mit held var selvfølgelig, at de kom ud, lige da jeg kørte hjem... Men det var sgu en fed aften alligevel sammen med Line, Laura og hendes veninde Annemette...

Et af de eneste billeder, som blev okay... Men what the fuck, så kan jeg jo bare lære at tage kamera med... ^^Josh fra You Me At Six


Ingen kommentarer:

Send en kommentar